Hoe werkt het onderhoudspakket? - 24/7 Service- & Helpdesk

Ga naar de inhoud
Onderhoudspakket! Hoe werkt dat?
Onze Regular Support Overeenkomsten
Als u bij ons een Regular Support Overeenkomst heeft is het ook handig om te weten wat daar allemaal in zit en wat er niet in zit. Als het goed is hebben wij u dit tijdens het afsluiten van de overeenkomst uitgelegd. Maar voor alle duidelijk willen we dit hieronder nogmaals omschrijven.

De pakketten
In totaal hebben wij 8 verschillende pakketten; RS02, RS04, RS06, RS12, RS24, RS36, RS52 en de RS00. RS staat voor Regular Support en de cijfers voor het aantal onderhoudsmomenten op jaarbasis. Het Pakket RS00 is een pakket wat op maat gemaakt is. Heeft u bijvoorbeeld een RS06 pakket dan is dit voor 6 x onderhoud per jaar zonder dat u van ons een factuur ontvangt voor de werkzaamheden.

Wat is Wat ?
Om misverstanden te voorkomen gaan we eerst even uitleggen waar onze pakketten voor bedoeld zijn. Uw totaalpakket heeft verschillende elementen die niet allemaal onder onze Regular Support Overeenkomst vallen. Het begint bij uw hostingspakket waar u uiteraard regulier onderhoud aan heeft wat inbegrepen zit in u maandprijs. Alleen werkzaamheden om fouten te herstellen die u als klant heeft gemaakt zijn of werkzaamheden die in de avonduren of weekenden moeten plaatsvinden zijn niet inclusief. Maar bij klanten die een RS Pakket hebben kan dit bijna niet gebeuren omdat wij alles beheren.

Uw template van de website, het ontwerp en het content is de informatie die op de website staan. Plugins zijn toevoegingen aan de website die worden aangeboden door externe partijen. Een totaal pakket heeft dus Hosting, Template, Content en eventueel Plugins.

Wat valt er onder de werkzaamheden?
Een website moet natuurlijk onderhouden worden. Hoe frequent dat nodig is kan variëren per website. Tijdens de oplevering van een website bekijken wij wat voor soort website u heeft en hoe vaak hier onderhoud voor nodig is. Als voorbeeld willen wij een Wordpress website nemen. Een wordpress website heeft regelmatig updates nodig en moet dus worden bijgewerkt. Met een RS Pakket heeft u hier geen omkijken naar. Daarbij komt natuurlijk ook het content van uw website. Een afbeelding wijzigen, toevoegen of verwijderen, teksten aanpassen et cetera. U hoeft dit niet zelf te doen maar kunt dit gewoon aan ons doorgeven.

Ook het aanmaken van e-mailadressen, sub-domeinen, databases of een nieuwe plugin voor uw website kunnen wij voor u uitvoeren zonder dat u een factuur van ons ontvangt. In algemene zit vallen werkzaamheden van Content onder de overeenkomst, mits alles steeds op de juiste manier kan worden aangeleverd. Werkzaamheden aan Plugins vallen onder de overeenkomst mits het geen gratis Plugins betreft. Wij adviseren daarom steeds plugins te gebruiken waar een Pro Versie van is zodat er updates kunnen worden geïnstalleerd. Bij de werkzaamheden rondom "hosting" doorgaans inclusief het totaalpakket mits de website op onze server geplaatst is en niet via een re-direct of aanpassing van DNS op een externe server staat.

Wat valt NIET onder de werkzaamheden?
Alle werkzaamheden die te maken hebben met de template oftewel het design van de website of bestanden die niet op de juiste manier is aangeleverd. Maar ook werkzaamheden die te laat worden aangeleverd een een dringende prioriteit hebben gekregen door u als klant. Wij bedoelen hiermee te zeggen dat wij kosten in rekening gaan brengen voor aanpassingen aan u website als dit bij ons op het laatste moment wordt aangemeld. Uiteraard hebben wij voor bepaalde situaties uitzonderingen.
Heeft u ondanks de mogelijkheden op deze Service- & Helpdesk  nog vragen
dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!


Service- & Helpdesk Twenty-four Seven
Postbus 155
4940 AD Raamsdonksveer (NB)

+31 (0)162 693840
+31 (0)6 57531923 (Mob)

servicedesk@twenty-four-7.nl
© 2020 - Twenty-four Seven - Alle rechten voorbehouden.
www.twenty-four-7.nl - www.conective.nl - www.veteranensupport.nl- www.damenson.nl - www.inoorlogmetmijzelf.nl
Terug naar de inhoud