Prioriteiten & Afhandeling - 24/7 Service- & Helpdesk

Ga naar de inhoud
Ticket aangemaakt?  Nu de verwerking
Prioriteiten van een Ticket en het aanmelden daarvan.
Wij begrijpen best dat in sommige gevallen iets in uw optiek belangrijk is en dat u bepaalde wijzigingen liever gisteren al op uw website zou willen hebben. Dit is helaas niet mogelijk. Wij kunnen nooit in geen enkel geval direct iets aanpassen. Ook kunnen wij geen aanpassingen doen op basis van de door u op gegeven tijden. Dit kan wel als wij dit ruim van te voren weten omdat we dit dan inplannen.

We proberen u aan de hand van een aantal voorbeelden een uitleg te geven hoe u ticket in bepaalde gevallen moet worden aanmeld met de bijbehorende prioriteit en hoe deze door ons verwerkt zal worden.

Prioriteit "Laag"
Prioriteit "Normaal"
Prioriteit "Hoog"
Prioriteit "Kritisch"
Uitleg prioriteiten
Laag
Alle berichten, wijzigingen, toevoegingen die periodiek aan een website gedaan moeten worden hebben de prioriteit “laag”. Wij verzoeken u minimaal 4 werkdagen van te voren een ticket aan te maken en de juiste bestanden aan te leveren. Dit is met name bedoeld voor aanpassingen die seizoensgebonden zijn zoals bijvoorbeeld een winteraanbieding of zomeractie. Ook is dit van toepassing op berichten of bestanden rondom onze digitale folder applicatie.

Op het moment dat wij hierover een ticket zullen ontvangen zal deze binnen minimaal 5 werkdagen verwerkt zijn. Dit is afhankelijk van uw verzoek.

Normaal
Alle tickets over aanpassingen van website die betrekking hebben tot toevoegingen, aanpassingen, verwijderingen et cetera. Op het moment dat wij hierover een ticket zullen ontvangen zal deze binnen minimaal 3 werkdagen verwerkt zijn.

Hoog
Mocht er iets gemeld moeten worden op een bepaald moment of er zijn omstandigheden dat u geen 3 werkdagen kunt wachten dan kunt u de prioriteit hoog geven. Wij bekijken uw verzoek en indien dit nodig is kunnen wij uw verzoek dan binnen 24 uur a 48 uur verwerken. Indien 24 uur zelfs te lang duurt kunt u telefonisch contact met ons opnemen

*Kritiek*
Bij problemen met uw website door bijvoorbeeld een hack of omstandigheden dat deze niet te bereiken is mag u ons direct bellen zoals eerder omschreven. Wij maken dan een ticket aan en geven deze de prioriteit kritiek. Zoals aangeven zullen wij u melding direct in behandeling nemen met als doel om z.s.m. tot een oplossing te komen. Uiteraard zijn wij of kunnen wij afhankelijk zijn van externe partijen.
Belangrijk om te weten!
Wanneer het probleem is ontstaan door een fout van uzelf omdat u bijvoorbeeld via de CMS van uw website bepaalde bestanden verkeerd heeft overgeschreven of instellingen heeft aangepast zullen wij de kosten om dit te herstellen aan uw doorbereken. Ook wanneer u een onderhoudsovereenkomst met ons heeft. Wij brengen ook kosten in rekening wanneer u persé een wijziging wilt hebben met een snellere prioriteit terwijl dit best had kunnen wachten. Wij zullen dit nader toelichten. U heeft een website en in uw geval publiceert u eens in het kwartaal een digitale folder. Als u bijvoorbeeld op 1 april deze folder online wilt hebben kunt u in onze optiek niet van ons verwachten dat dit ook gebeurd als u dit pas aan ons doorgeeft op 31 maart.

Als u op 31 maart een ticket aanmaakt met het verzoek om uw folder op 1 april te publiceren zullen wij dit in de meeste gevallen niet kunnen uitvoeren. Als u een prioriteit op hoog zet en ons belt met het verzoek dit toch te doen omdat u dit belangrijk vind dan voeren wij dit uit als dit mogelijk is en brengen apart kosten in rekening. De juiste manier is om ons uiterlijk 24 april middels een ticket in kennis te stellen en de bestanden aan te leveren. Op dat moment heb wij ruim voldoende de tijd om de werkzaamheden in te plannen zodat u folder op 1 april online staat.
Heeft u ondanks de mogelijkheden op deze Service- & Helpdesk  nog vragen
dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!


Service- & Helpdesk Twenty-four Seven
Postbus 155
4940 AD Raamsdonksveer (NB)

+31 (0)162 693840
+31 (0)6 57531923 (Mob)

servicedesk@twenty-four-7.nl
© 2020 - Twenty-four Seven - Alle rechten voorbehouden.
www.twenty-four-7.nl - www.conective.nl - www.veteranensupport.nl- www.damenson.nl - www.inoorlogmetmijzelf.nl
Terug naar de inhoud